28.9.2011

Nail art kirjanen ja pieni sivellin Mimaxilta


Sain Mimaxilta 10€ arvoisen alennuskoodin käytettäväksi sivuillaan ja tilasin sillä pienen nail art kirjan. Samalla tilasin kapean nail art siveltimen kokoa 000. Nyt vihdoin sain kunnon pensselin käyttööni!:) Kuvassa näkyvän strassikiekon sain päästyäni finaaliin Mimaxin kynsikilpailussa. Olenkin jo käyttänyt näitä strasseja parissa lakkauksessa eli hyvän lahjan lähettivät:)

kuvia voi klikata isommaksi


Tähän kirjaseen olin aluksi vähän pettynyt, koska olin olettanut sellaista isoa A4:n kirjaa, jossa on tekstiä ja sivunumerot ym. Sivuilla tämä oli kuitenkin otsikoitu "kirjat" alle. Tämä olikin tälläinen pikku pokkari, mutta paljon ihania kynsikuvia tämä silti sisältää ja tosiaan pelkästään kuvia. Näistä saa hyviä ideoita, vaikka pieniä ovatkin. Tästä löytyy myös paljon varpaankynsien koristeluja. Tätä nimenomaista kirjasta ei näytä muuten olevan enää valikoimassa Mimaxilla. Voisinkin laittaa teille aina aika-ajoin kuvia parista sivusta postauksen loppuun. Voin kokeilla myös skannausta, mutta en tiedä kuinka hyvin se onnistuu tuon sivuntaitoksen takia. Vai mitä mieltä olette? Haluatteko nähdä lisää kuvia tästä kirjasta?



Aah, olen niin innoissani näistä kynsistä jotka mulla tällä hetkellä on! Nämä ovat ensimmäiset, jotka olen tehnyt musiikkivideosta inspiroituneena. Yritän saada postauksen niistä nopeasti, mutta toi Youtube-videoiden liittäminen ei ainakaan viimeksi oikein sopinut tähän mun ulkoasuun tai siis tohon tekstialueen leveyteen, enkä saanut sitä mitenkään muokattua kuntoon. Joten voi olla, että pitää saada tämä mun ikuisuusprojekti ensin hoidettua, eli uuden ulkoasun vääntäminen. Olen suunnitellut sitä jo vaikka kuinka pitkään, mutta aina on muka tullut jotain tärkeämpää hommaa, niin ei ole tullut tehtyä.

6 kommenttia:

  1. oli kiva nähdä kuvia tollasest kirjast, itse olen myös suunnitellut sellasen ostoa :)

    VastaaPoista
  2. Mullahan on yks kirja kans ja sekin tommonen pieni pokkari. Oon kyllä tykänny :) Siitä ja YouTubesta sitten yhdistellen omiin ideoihin saakin ihan kiv lakkauksia aikaiseksi. Tosin aika harvoin noita oon enää jaksanu selailla kun on jo muistikirjassa niin paljon toteutettavaa.

    VastaaPoista
  3. Ois kiva saada lisää kuvia tosta kirjasesta :)

    VastaaPoista
  4. Nails1820: Kiva jos oli kiinnostava lukea:) Tällänen on kyllä ihan kätevä:)

    Mirja: Aa, niin nää on kyl ihan kivoja olla. Jos tulee joskus sellane et pää lyö vaan tyhjää, niin voi vähän selailla:)

    Rose: No kiva jos tykkäät. Laitan kyllä näitä sitten lisääkin:)

    VastaaPoista
  5. Tosi söpö kirjanen, inspiraatio on aina tervetullutta.. 8)
    Videon saa miun mielestä lisättyä kun klikkaa ensin videon alapuolelta "jaa", sen jälkeen avaantuvasta tilasta alempaa "upota" ja oikealla alhaalla saa itse säädettyä haluamansa leveyden. Ehkä auttoi, ehkä ei? :D

    VastaaPoista
  6. Noora: Kiitos oikeesti noista ohjeista! Sain nyt liitettyä sen videon nätisti:) En ollut tajunnut että siinä avautuu sellainen tila mistä voi muokkaa itse kokoa...

    VastaaPoista

Kommentinne ovat tervetulleita, joten älkää ujostelko! :)

You can also leave your comment in English! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...