2.3.2011

Ensimmäinen arvonta!


No nyt olisi pienen lukija-arvonnan aika ja lukijoiden määrä ehtikin tässä välissä ylittää, juuri sopivasti, maagisen luvun sata! Mahtavaa että näin moni löytänyt tänne ja kiinnostunut blogistani:)
 Yllä olevassa kuvassa näkyy palkinto, jonka postitan (vain) Suomeen voittajalle. Tässä vähän eriteltynä mitä kaikkea pientä se sisältää:

Kynsilakkoja: Elf Golden Goddess, Matte Finisher ja China Glaze Below Deck
Eli Elf:n ihana Golden Goddess ja matta päällyslakka, joista laitoinkin jo enemmän kuvia tässä  postauksessa. Tämä China Glaze Below Deck uudesta Anchors Away-kokoelmasta on se, jonka takia odotin sitä viimeistä postipakettia. Itsellenikin tilasin yhden pullon tuota lakkaa ja onneksi tilasin. Tosi kaunis ja mielenkiintoinen harmaa-liila-ruskea väri. Voisinkin seuraavaksi tehdä jonkun lakkauksen sitä käyttäen:)

Koristelutuotteita:
Pussillinen erilaisia valmiiksi paloiteltuja söpöjä fimoja.

Kirkkaanpinkkejä mikrohelmiä ja sinistä neliöglitteriä tai miksi ikinä tuota kutsutaankaan:P

Ihanaa hologrammisesti kimaltavaa vaaleanliilaa glitteriä ja kynsitatuointeja (water decals). Tässä kuvassa ei valitettavasti näy miten kauniisti tuo glitter kiiltelee:(

Kynsien huoltoon olisi tarjolla tälläistä: Elf kynsinauhaöljykynä, kynsiliima siveltimellä ja sitten näiden nimeä en tiedä suomeksi, mutta englanniksi niitä kutsutaan nimellä Silk Wraps. Kynsinauhakynällä pysyy kynsinauhat kunnossa ja kynsien pieniä kolhuja ja repeämiä voi paikkailla tällä liimalla ja näillä Silk Wrapeillä (niin minä ainakin teen). Eli tuosta voi joko leikata koko kynteen sopivan palan tai sitten vain pienen palan repeämän päälle. Tosi käteviä minusta.

Sitten osallistumisohjeet:
 Kilpailuun osallistutaan jättämällä kommentti tähän tekstiin.
  • Täytyy olla julkinen lukija GFC-kautta. (sivupalkissa voit liittyä lukijaksi Google-käyttäraadin kautta)
  • Kommentista täytyy löytyä sama nimi, kuin se jolla seuraat GFC:ssä ja sähköpostiosoite.
  • Uudet lukijat ovat tervetulleita, mutta jos olet ollut lukijani jo ennen tämän postauksen julkaisua saat yhden lisäarvan. Tällöin kirjoita kommenttiin, että olet "vanha lukija".
  • Jos olet kommentoinut (samalla nimellä) ennen tätä postausta blogissani saat yhden lisäarvan. Laita tästäkin osallistumiskomenttiin tieto.
  • Postaamalla tästä arvonnasta tai lisäämällä oman blogin sivupalkkiin saa lisäarvan. Käytä tällöin tämän postauksen ensimmäistä kuvaa kiitos:) Liitä linkki kyseiseen postaukseen tai blogiisi osallistumiskommenttiisi.
  • Vain 1 osallistuminen/kommetti per lukija!
Jos olet ollut lukijani ennen tätä postausta jotakin muuta kautta, mutta olet esim. kommentoinut tai pystyn muuten tunnistamaan sinut vanhaksi lukijakseni, niin laita joku selitys kommenttiin mistä tunnistan sinut:)

Tässä tämä olisi sitten:) Tiedän ettei vedä vertoja monille (yleensä ulkomaisten) blogien arvonnoille, mutta toivottavasti jollekkin teistä näistä olisi iloa. Tuotteet ovat luonnollisesti uusia ja käyttämättömiä. Yritin valita vähän kaikenlaista pientä kivaa ja käytännöllistä tähän:)

Edit: Unohdin tietenkin laittaa pv. mihin asti on aikaa osallistua. Eli arvonta sulkeutuu su 3.4 klo.00.00!

102 kommenttia:

  1. Osallistun !

    Oon vanha lukija ja kommentoinu tasan kerran (:D) kun kysyin siun kamerasta ja näinikkäi, siinä ''gemmanvihreää'' postauksessa jos se lasketaan :)


    Lukija siis nimellä Mirka ja sähköpostini on mirka-@suomi24.fi

    Toivottavasti tässä oli kaikki tarvittava, en laittanut blogiini mitään.

    -mirka-

    VastaaPoista
  2. Ihanaa arvonta :D Luen blogiasi nimellä M1rka ja olen "vanha lukia" :) kiitos ihanasta blogista!

    VastaaPoista
  3. Sähköposti unohtu : m1rtsu@luukku.com

    VastaaPoista
  4. Onnea satasen rajan saavuttamisesta~

    Kaikkea pientä kivaa oot löytänyt arvontaan, niin pitäähän sitä osallistua! Olen siis kai vanhaksi luokiteltava lukija Lumi. Ja olen jokusen kerran täällä kommentoinutkin! :3

    pastelliunelmia@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Onnea, onnea, onneeeaaa! Itse oottelen myös tuota maagista satasta oman arvonnan takia. Minäkin nyt sitten osallistun tähän. :)

    Oon vanha lukija, ja oon tainnut muistaa kommentoidakin. Nimenä Salla ja sähköpostina ohdake[a]gmail.com.

    VastaaPoista
  6. Onnittelut sadasta lukijasta !
    Osallistun arvontaan c:

    Luen blogias nimellä cottoncandy ja oon vanha lukija :) En oo oikeen varma, oonko ennen kommentoinu, ehkä oon XD mut joo..

    Pistin myös mainonnan tästä sun arvonnasta mun blogin sivupalkkiin : http://cottoncandymaker.blogspot.com/ =)

    Ja sähköposti on: cottoncandymaker@hotmail.fi

    VastaaPoista
  7. Oi miten mukava arvonta :)

    Olen vanha lukija nimellä "Saara" (tosin muutin itseni vasta nyt julkiseksi lukijaksi, kun en oiken ole tajunnut mistä on kyse :D)
    saara-kaisa.s@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. En mä näköjään nytkään oikein onnistunut, ku ei ainakaan mitään profiilin kuvaa tuohon tullut :/
    kokeillaan nyt tuleeko tästä yhtään mitään :D

    VastaaPoista
  9. jees mäkin osallistun! Luen vissiinki nimellä Keijju ja oon "vanha lukija", lisäks oon kommentoinu ainaki tohon viime postaukseet :)
    @= Sohvyy@wippies.fi

    VastaaPoista
  10. Hei! Haluan osallistua kans! :) Oon ehkä (en oo varma) saattanu joskus tänne kommentoidakin jotain. Seurannut olen sinua bloggerin kautta jo pitkään ja painoin nyt myös tuota googlen seurantajuttua joten listoilla ollaan :)

    Onnea kävijöistä ja blogista yleensäkin :)

    Sähköpostiosoitteni on:
    nunnunkynnet@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Uhh upea palkinto.. Ja onnea sadasta!
    Mutta siis haluaisin osallistua, ja nimeni on siis nailHai. Olen vanha lukija nimellä nailHai, ja mainostan heti omassa blogissani, sivupalkissa. http://nailhai.blogspot.com/ Eli näillähän saan kaksi arpaa..? sähköpostini on: hanna.i@hotmail.fi

    VastaaPoista
  12. Olen vanha lukija nimellä Miiwu, sähköposti on trash138@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Siis omg mikä iha-iha-iha-iha-ihana arvonta!! Kaikki nuo ihant palkinnot!!!! Se joka voittaa (minä,minä) on toivottavasti yhtä onnellinen kuin jos minä saisin!! Olen lukijana Pinja ja olen vanha lukija. Mainostan http://pinjaa123.blogspot.com/2011/03/arvonta-shiny-nail-art-blogissa.html Olen ehkäpä(huono muisti) kommentoinut ennen, mutta kun en ole varma, ei sun tartte antaa mulle arpaa siitä! ^_^ sähköposti pinjaa123@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Tahdon myöskin osallistua, on mielettömän ihana palkinto!!!

    Olen vanha lukija, sekä olen kommentoinut "Pakkasenpurema" postaukseen ja laitan tästä vielä postauksen omaan blogiini.

    S.posti on tyttojenjuttuja1@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Osallistutaan! D; Olen vanha lukija ja kommentoinutkin aiemmin. ;D

    Seuraan nimellä Sonne ja sähköposti: blogisonnela@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Oi, mielelläni osallistun! Nimellä Seere lueskelen ja olen vanha lukija. Muistaakseni en ole kyllä koskaan (vielä) kommentoinut :)
    Maili on sirqttaja@ gmail. com

    VastaaPoista
  17. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  18. Osallistun! :) Luen nimellä Jenni

    sähköpostini on jennihei91@gmail.com

    ja tässä vielä linkki mainostuspostaukseeni:
    http://nailarttryouts.blogspot.com/2011/03/arvonta.html

    VastaaPoista
  19. Osallistun! :)
    Olen vanha lukija nimellä Veeu, eli se tekee minulle kaksi arpaa? :)
    e-mail: heikkinen.veera1@gmail.com
    ps. kiitos kivasta blogista :)

    VastaaPoista
  20. Oon vanha lukija, mutta kommentoinut en muistaakseni oo.

    Ompa hienot palkinnot! :)

    saarimar@palkki.oulu.fi

    VastaaPoista
  21. olen vanha lukija, en muista olenko kommentoinut.

    elisanoma.blogi @ gmail.com

    VastaaPoista
  22. Kiitos onnitteluista:)

    Saara-kaisa.s: Joo nyt näkyy tuolla lukijoiden seassa sunkin nimi. Eli saat myös vanha lukija-arvan, koska tiedän missä järjestyksessä lukijat ovat tulleet

    Nunnu: Minäkin luulin että olisit kommentoinut, mutta en kyllä nyt löytänyt kommenttiasi:(

    nailHail: saat yhteensä 3 arpaa, koska pelkästään osallistumisesta saa jo yhden:)

    Pinja: Kyllä sä olet kommentoinut, joten saat siitäkin yhden arvan!:)

    Sanspa: et ole kommentoinut ennen.

    muumi_otus: Kyllä sinäkin saat kommentoinnista lisäarvan:)

    VastaaPoista
  23. Osallistun kans! Jea! :)
    Oon vanha lukija, en ole aiemmin kommentoinut kuviasi.

    anna.rakennekynnet@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Olen vanha lukija, olen ehkä kommentoinut, en ole varma :) nimellä 35 kiloa kosmetiikkaa siis, en bloggerin kautta vaan nimi/URL-osoite, ja blogin osoite on http://harkittu.julmetus.net/35kg. Tulipas vaikeasti selitettyä :D

    jentsie@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Osallistun kans, onnea sadasta :)
    Taitaa tämä sinun blogi olal niitä ensimmäisiä mitä aloin seuraamaan.
    Seuraan nimellä Heidi ja sähköposti on
    rubiiniavokkaat@hotmail.com.

    Laitoin maininnan sivupalkkiin, kuvaa en valitettavasti osaa siihen liittää?

    VastaaPoista
  26. ONNEA sadasta lukijasta! :D Ja upea arvonta, ehdottomasti osallistun! ^^

    Olen vanha lukija, ja olen lukenut blogiasi jo jonkin aikaa nimellä Banana. :)

    Sähköposti: swilkko@gmail.com

    Ja mainostin arvontaa kuvan kanssa, teksti löytyy täältä:

    http://banananails.blogspot.com/2011/03/holographic-inspiration.html

    VastaaPoista
  27. Osallistun arvontaan ja onnittelut!!

    http://thulianinwonderland.blogspot.com/2011/03/arvonta-mainos.html

    Mainostin blogissani ja yllä siitä linkki. Olen seurannut blogiasi jo pidempään oman blogini kautta ja se on ollut siellä sivussa kohdassa Näitä blogeja seuraan, mutta tämä ei ilmeisestikään ole ihan se mitä haet?

    tiketzu88@hotmail.com on sähköpostiosoite ja T1k3 nimellä myös lukijana.

    VastaaPoista
  28. Osallistuisin kans tuohon arvontaan :) vanha lukija olen, en vaa oo kommentoinu ennen.
    Nimellä Susse oon lukijana ja sähköpostiosote on lumienkeli_94@hotmail.com.

    VastaaPoista
  29. Osallistun
    olen vanha lukija
    moilore@gmail.com
    olen kommentoinut tohon postaukseen mihin tästä postauksesta on linkki eli siihen missä esittelit elfin lakkoja
    Toivottavasti siinä oli kaikki :)
    kiitos vielä ihanasta blogistasi!

    VastaaPoista
  30. Kiitoksia taas onnitteluista:)

    elisa: Sä jäitkin multa viimeks välistä, mutta joo oot kommentoinu:)

    35 kiloa kosmetiikkaa: Kommentejasi löytyy kyllä tuolta aiemminkin:)

    Heidi: Ok, hyväksytään:) Mutta siis jos haluat niin kuvan saa "liitettyä" siihen niin että menet ulkoasunkäsitelystä liittämään uuden gadgetin "kuva" siihen ja sitten laitat siihen kohtaan missä lukee "linkki sivulle" tämän postauksen osoitteen. Niin ja sit ton kuvan osoitteen saa kun klikkaat kuvaa ja kopioit sen sivun osoitteen missä se kuva on pelkästään:)

    VastaaPoista
  31. Lore: Lähetin sinulle sähköpostia osallistumisestasi...

    VastaaPoista
  32. T1k3: Kävin katsomassa Google analyticsin tilastoja ja hyväksyn sinut vanhaksi lukijakseni. Sinun blogistasi tänne on ollut kuitenkin jo kauan liikennettä:)

    VastaaPoista
  33. Olenpas vaha lukija, ja olen kommentoinut mielestäni aijemminkin..?:)

    sähköposti: meri.rantapaa@luukku.com

    Muuten, jos mahdollisesti satun voittamaan, olen nyt sen pari viikkoa Etelässä enä pääse silloin sähköposteja tarkistelemaan, joten onk silti mahiksia saada voitto?:::D

    VastaaPoista
  34. joo oon sun vanha lukija ja oon kommentoinut ennenkin ja nimi siis Vilhelmiina nimellÄ Vilkku o3on tuol ja email: Vilhelmiina98@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. Onnea 100 lukijan johdosta! :) Olen Matilda nimellä lukijasi.
    Osallistun arvontaan ja mainostin sitä blogissani:http://onnetonlapsi.blogspot.com/2011/03/shiny-nail-art-arvonta.html

    Sähköpostini on mattu-@live.fi

    VastaaPoista
  36. Kiitos kivasta blogista ja onnea sadasta lukijasta :) Osallistun arvontaan vanhana lukijana ja sähköpostini on: jjuliaa95@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Osallistun arvontaan nimimerkillä LaraC ja olen vanha lukija( olin anonyymi lukia mutta muutin sen hetki sitten) ja sähköposti osoite on lara.brostrom@gmail.com

    ja laitoin pienen jutun blogiini!
    http://laracb.blogspot.com/2011/03/shiny-nail-art-arvonta.html

    VastaaPoista
  38. Meri: juu olet kommentoinut ennenkin:) Arvon voittajan vasta 3.4 jälkeen. Oletko silloinkin vielä matkalla? Jos olet ja tiedän siitä, niin sitten ei hätää... Ainiin, hauskaa matkaa!

    Julia :): Millä nimellä oot lukijanani?! Ainakaan tolla Julia+hymiöllä ei löydy:(

    LaraC: Selvä juttu. Ilmestyitkin tonne näkyviin nyt:)

    VastaaPoista
  39. Ihana arvonta! :)

    Seuraan siis nimellä SuperHotFemale ja olen vanha lukija. Luulin että olen joskus kommentoinut (tai tarkemmin sanottuna kysynyt sinulta jotain) mutta en nyt löytänyt sitä...

    Sähköposti sari(piste)susanna(at)hotmail(piste)com.

    VastaaPoista
  40. Seuraan blogiasi nimellä H ja olen ollut jo ennen arvontaa lukijasi :) Olen myös kommentoinut pariinkin otteeseen ennen tätä arvontaa.
    Ilmoittelin blogissani:
    http://h-kynsiblogi.blogspot.com/2011/03/cause-theres-spark-in-you.html

    VastaaPoista
  41. Osallistun

    sitruunasydän
    ellupipo@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Osallistun. :)
    Vanha lukija olen, ja nimellä Tiia tätä taidan lukea :)
    sp. tiiasairi@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. Osallistun! Seuraan blogiasi nimellä Rain, olen uusi lukija :)

    maijusl@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. Osallistun!

    Olen siis nyt uusi lukija, koska en ennemmin ole niin sanotusti "löytänyt" blogiasi. Seuraan monia kynsiblogeja, ja löysin sivullesi yhden sellaisen kautta :)) Olen lukijasi nimellä T1pa.
    Laitoin omaan blogiini postatuksen http://tipablogg.blogspot.com/2011/03/mainostan-arvontaa-vaikka-blogini-ei.html :)

    sp. tiia.kinnunen@kajaani.net

    VastaaPoista
  45. Osallistun! Aneli on nimimerkki ja sähköposti an-e@suomi24.fi

    VastaaPoista
  46. Heips! Tottakai osallistun myös! :D Uusi lukija olen (valitettavasti :D), mutta parempi myöhään vai miten se...
    Nimim. Dudu, maijap@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Osallistun, tosi kivat palkinnot! :)
    Löysin blogisi vasta tänään, joten olen uusi lukija.

    laura.lumpus@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Tietysti osallistun: )!

    Blogini "mainos postaus": http://cherryblog-cherry.blogspot.com/2011/03/shinys-giveaway.html

    Nimimerkki: Cherry

    Sähköposti: iris.haapanen@luukku.com

    VastaaPoista
  49. Olen vanha lukija. Ennen en muistaakseni ole kommentoinut, vaikka aktiivisesti blogiasi seuraankin. :)
    Ja seuraan nimellä Persikka. S-posti on persikan.paratiisi@luukku.com

    VastaaPoista
  50. Seuraan nimellä juppepuppe.

    Meili julia.matilainen1@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Onnea 125 lukijasta, ja kiitos arvonnasta, varmasti osallistun!!

    Olen vanha lukija, seuraan nimellä KarzU. Sähköposti osoitteeni on:
    karin.wilkko@gmail.com

    Kommentoin melkein jokaiseen postaukseesi ainakin omasta mielestäni (?).
    Mainostin täällä:
    http://mytraveldiary-karzu.blogspot.com/2011/03/ja-taas.html

    Siinä tais olla kaikki (?)
    Kiitos että teit tän arvonnan! ^^

    VastaaPoista
  52. hihii mielelläni osallistusin (--:
    oon lueskellu tätä joskus mut ihan virallisesti aiemmin en oo ollut lukijana,
    mut tästä hetkestä lähtien olenkin !

    pppetra@hotmail.fi

    VastaaPoista
  53. Osallistun arvontaan; olen lukijasi sekä kerron arvonnastasi blogissani:http://ownnails.blogspot.com/2011/03/se-kevat.html

    sonja.sulkunen@hotmail.com

    ainiin ihanat palkinnot!

    VastaaPoista
  54. Moi, olen vanha lukija, googlessa edelleen nimellä S käsittääkseni

    playingwiththepolish@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. seuraan nimellä peppi

    peppiina.jokila@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. Jee, onnee uusista lukijoista (--:
    En oo vanha lukija, mut löysin tän sun blogin linkin yhdestä blogista jota oon lukenut jo pidemmän aikaa. Sait nyt sitte mutkin koukuttettua lukemaan sun blogia :D !

    sähköposti: anni.peratalo@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Osallistun. :) Justiin löysin tämän blogin,joten uusi lukija olen.Valitettavasti en ole kerennyt kommentoimaan aikaisemmin.

    VastaaPoista
  58. osallistun! Uusi lukija olen ja luen nimellä Siru :) siru.kivinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. Kiitos mahtavasta arvonnasta, ja ainakin mun mielestä nääkin palkinnot on hyvät. :)

    Olen "vanha lukija" bloggerin kautta, ja sähköposti on: viiivi95@hotmail.com

    En laittanut mitään omaan blogiini kun oli valitettavasti sen verran laiska.. :D

    Siinä kaikki ja hyviä jatkoja sun blogille!

    VastaaPoista
  60. Olen uusi lukija, mutta haluan kuitenki osallistua arvontaan :)

    VastaaPoista
  61. Oon vanha lukija blogilistan kautta, mutta nyt sitten päätin bloggerinkin kautta liittyä että voi osallistua arvontaan:D
    not-so-funny@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. Hieno arvonta! Olen kuolannut tuota China Glazen Below Deck -lakkaa nettikaupoista, joten pakkohan tähän arvontaan on osallistua :)

    Seuraan nimellä Pinja ja sähköpostini on pokspum@luukku.com

    VastaaPoista
  63. Hei, oon lueskellu tätä blogia jo jonkin aikaa ja oon kommentoinu ainakin siihen postaukseen jossa oli ne kivat vihreevalkoset köynnöskynnet! En kyl kuolemaksenikaan muista, että oonko kommentoinu johonkin muuhunkin kun seuraan aika monia kynsiblogeja :D.

    sähköpostina ois tämmönen: kisu_the_misu@hotmail.com ja nimi on Eveliina, jolla myös seuraan blogia!

    VastaaPoista
  64. SuperHotFemale: Juu olet kommentoinut ennenkin.

    KarzU: Kiitos ja joo sä oot kyllä kommentoinu ylivoimaisesti eniten kaikista lukijoistani. Kiitos siitä ja kiva että mun jutut jaksaa kiinnostaa:)

    VastaaPoista
  65. joo oon sun vanha lukija ja oon kommentoinut ennenkin ja nimi siis Vilhelmiina nimellä Vilkku oon tuol ja email: Vilhelmiina98@hotmail.com

    edit: laitoin omaan blogiini http://mynailworld.blogspot.com/ :) Eli siis vai = 3 arpaa miulle ? :D

    VastaaPoista
  66. juu osallistun ;) sähkö p. kristinahamara@suomi24.fi

    VastaaPoista
  67. juu uus lukija oon ja haluaisin osallistua! (:

    Nimi essi ja s-posti e_e_selina@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Osallistun arvontaan! :)
    seurailen nimellä hiirula ja sähköposti: veeski@msn.com

    VastaaPoista
  69. Onnea! Kohta menee rikki jo 150 :)

    Olen vanha lukija ja mahdollisesti kommentoinutkin ennen mutta en ole varma...
    doo . polishing löytyy yahoon mailista.
    (Näkyykö sulla muuten sun sähköpostilaatikossa - mikäli tilaat kommentit sinne - kommentoijien sähköpostiosoitteet? Kun mulla ne näkyvät suoraan siellä, kun vie hiiren nimen päälle. Eilen itse asiassa vasta huomasin asian ja vähän säikähdinkin, että mihin kaikkialle omakin sähköpostiosoitteeni meneekään kun käytän Bloggeria...)

    VastaaPoista
  70. aivan ihana arvonta, osallistun tosi mieluusti ;) Onnea sadasta lukijasta (joita on kyllä nyt jo enemmän) !!
    Eli lukenut olen kyllä jo aiemmin, mutta googlen kautta liityin vasta nyt, joten yksi arpa minulle :) luen nimellä veera-s ja sähköposti on veera_s(at)wippies.com

    VastaaPoista
  71. GO EVE!! aivan ihania "uutuuskynsiä" oot tehny! pitää yrittää päästä käymään tampereella nii saat tehtyä mulleki taas jotain uutta ja ihanaa <3

    ja joo, mieki osallistun arvontaan:

    karjalainen.milla@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Doo: Ei mulla näy. Mulla se näyttää lähetysosoitteeksi noreply-comment@blogger.com. Toi olis kyllä jokseenkin käytännöllisempää kun sitten ei tarttis esim. näihin arvintoihin kirjoittaa erikseen maileja... En ainakaan nyt löytänyt kommentteja sinulta:(

    Milla: Nyt taitaa olla kyllä väärä henkilö kyseessä. En ole eve ja en asu tampereella:) Mutta kiitos kuitenkin...

    VastaaPoista
  73. Hei! Olen ihka uusi lukija,tai siis uusi lukija niin,että kommentoin.Toki olen joskus sivullasi käynyt.
    anuroininen at hotmail dot com
    Kiitosta kiitos :)

    VastaaPoista
  74. Olen uusi lukija enkä ole kommentoinut aiemmin. :) Sähköpostiosoitteeni on mylacquerstoreblues@gmail.com ja luen siis nimellä Hantta.

    VastaaPoista
  75. Hihii, pakkohan tämän arvonnan vuoksi oli liittyä myös GFC:n kautta lukijaksi :) Luen blogia nimimerkillä Riikkis ja säpo on huudot10(at)gmail.com

    VastaaPoista
  76. Heippa! En ole uusi mutten myöskään kovin vanha lukija :) Mutta siis olen ollut blogisi tilaaja jo ennen arvontaa, valitettavasti kommentoida en ole vielä ehtinyt :( Kovasti olen iiiihanista kuvistasi ja taidokkaista lakkauksistasi nauttinut, itse vielä ihan alussa aiheen kanssa... S-posti aijunoma@luukku.com

    VastaaPoista
  77. Osallistun! :) Olen uusi lukija, tai nyt vasta rupesin lukemaan GFCn kautta. :) ja kommentoinnin olen kerran lähettänyt mutta senkin anonyyminä. Eli yhden arvan saan ;D
    sähköpostini on ainoeo@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  78. Luen nimel Nebu & uus lukija oon (=
    Sähkäri on : NebuParsahh@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Ei ole varmaan mitään mahdollisuuksia voittaa, mutta pitää sitä silti yrittää. Pistäisin mun blogiin mainoksen, mutta siitä ei varmaan hirveästi iloa olisi, kun ei ole ollenkaan lukijoita :D

    lsmnnnknn@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Osallitun!
    Olen vanha lukijasi nimellä Ellie. En muistaakseni ole kommentoinut tätä postausta aikaisempiin.
    mintturaita(at)gmail.com

    VastaaPoista
  81. Oon uusi lukija :) en ole kommentuinut tai mitään sellaista :D! Sähköposti on : lil.westerholm@elisanet.fi

    VastaaPoista
  82. Osallistun,
    välillä käyny lukemassa mut jostainsyystä jääny lisäämättä tohon listalle :(
    mut parempi myöhään ku ei millonkaan :D
    pikku-sippe@ hotmail.com

    VastaaPoista
  83. Heiii, osallistun myöskin. Olen uusi lukija :) Luen nimellä Aurica ja sähkäri on cherryfox@windowslive.com ((:

    VastaaPoista
  84. osallistun olen jo "vanha" lukija ja muistaakseni kommentoinut aikaisemmin ;)
    sähkö p. kristinahamara@suomi24.fi

    VastaaPoista
  85. osallistun, uusi lukija: )
    eli volyym oon ja lauravolyym@gmail.com on sähköposti.

    VastaaPoista
  86. Todella herkullinen arvonta :)
    Olen lukijasi nimellä Karoliina ja sähköpostini on hopeakorento@gmail.com.
    Ja blogini Magpie Syndromen postauksen "Glitteriä ja söpöilyä" lopusta löytyy mainos arvonnastasi ja linkki blogiisi :)
    Blogini osoite: http://magpiexsyndrome.blogspot.com/

    VastaaPoista
  87. osallistun, vanha lukija(parisen viikkoa) mutta en oo kylläkään vielä ainakaan kommentoinut :) kivan olonen blogi kylläkin
    luen nimellä johanna

    jorma96-@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. Ihana arvonta!

    Olen uusi lukija nimellä Nannu ja sähköpostiosoitteeni on winkyliini@hotmail.com.

    VastaaPoista
  89. Osallistun!

    Olen uusi lukija , mutta en varmastikkaan jätä blogisi lukemista tämän arvonnan jälkeen. Sähköpostini on salli1@luukku.com

    VastaaPoista
  90. Oi oi o.o Minulle olisi paljonkin iloa! Olen siis upouusi lukija, yksi arpa vain (:

    ine_91@msn.com

    VastaaPoista
  91. Minäkin osallistun!:)
    yksi arpa minulle, oon uusi lukija:>

    soile1992@hotmail.com on osoite :)
    ja jos haluat katsoa blogiini, niin senkin osoitteen voisin antaa:>
    http://www.shokingpink.blogspot.com/

    VastaaPoista
  92. Oi, kiva arvonta! :)

    Olen uusi lukija ja sähköpostini on wheatear@hotmail.fi

    VastaaPoista
  93. Osallistun!
    Uusi lukija olen, sähköposti koisann@luukku.com.

    Pakko sanoo, että vaikka ihan hiljattain löysin tän blogin vasta, kun jossain toisessa blogissa kaiketi mainostettiin tätä arvontaa, niin aijon kyllä jäähä seuraamaan tätä. Tosi kivan näköisiä lakkauksia, ja toi akvaario-lakkaus Sonnen kilpailuun oli mun lemppari! :)

    VastaaPoista
  94. Olen uusi lukia, en ole kommentoinut aikaisemmin. Lisään Blogiini mainoksen reunaan sekä yhteen postaukseen.
    Luen nimellä jnitaqq
    Luuli-93@hotmail.com
    Tuosta löytyy se postaus missä mainostan.

    VastaaPoista
  95. http://janitaqq.blogspot.com/2011/03/26032011.html huomasin vasta sen jälkeen kun olin jo lähettänyt sen viestin niin siitä oli hävinnyt se mainostus linkki niin tässäpä tämä. anteeksi tämä monta kertaa kommentointi :D

    VastaaPoista
  96. Olen vanha lukija, en ole kommentoinut tällä nimellä ennen(siis keltuma). Olen aiemmin kommentoinut anonyyminä ja allekirjoittanut nimellä "systerfan".
    Luen nimellä keltuma
    ja sähköposti on keltuma@hotmail.com

    ihana arvonta! (:

    VastaaPoista
  97. Onnea mahtavasta lukijamäärästä! ja ihana blogi sulla, sain kuulla tästä ja oon nyt jo lukenu melkein kaikki postaukset! :D Mutta siis osallistun arvontaan.
    Luen nimellä Liisa ja sähköposti on karhunen.liisa@gmail.com
    Mainostin tätä myös blogissani, mutta olen vasta uusi lukija :)

    VastaaPoista
  98. Onnea lukijoista! :) Ihana blogi sinulla. Olen (melko) uusi lukija ja luen nimellä Jenny. Sähköposti on jenny.rytkonen@gmail.com.

    VastaaPoista
  99. Osallistun, olen uusi lukija

    heidii
    heidii@windowslive.com

    VastaaPoista
  100. Osallistuisin, kun vielä ehtii!
    Olen siis Niniane ja sähköpostia voi laittaa charmedtaisan@hotmail.com osoitteeseen. Laitoin myös mainoksen arvonnasta, jos joku sen vielä blogini kautta ehtisi bongata. :) http://korkokengiss.blogspot.com/2011/04/arvontoja.html

    VastaaPoista
  101. Viimetinkaan mukaan arvontaan :) Eli lukijana nimellä anni409 jotta varmasti erottuisi :)

    anni409 (a) hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Osallistun. Olen uusi lukijasi nimellä Leben.

    meikki_monsteri miukumauku luukku.com

    VastaaPoista

Kommentinne ovat tervetulleita, joten älkää ujostelko! :)

You can also leave your comment in English! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...